Retourbeleid

Stel je voor, het is moeilijk te geloven, maar stel je voor dat je niet tevreden bent met je aankoop bij Puff Puff Palace. Dan heb je de mogelijkheid om je product terug te sturen naar ons binnen de 2 weken (14 dagen) nadat het pakket bij jou werd afgeleverd.


  • Onder welke voorwaarden kan ik een product retourneren?

Voor bongs, pijpjes en vaporizers eisen we dat je de producten nog niet gebruikt hebt (dit wegens hygiënische redenen), en dat het nog ongeopend in de originele verpakking zit.

Alle andere type producten ontvangen we graag in de originele verpakking terug, en indien mogelijk ongebruikt en zonder schade (tenzij het product schade vertoonde bij de aflevering).

  • Ok, ik accepteer deze voorwaarden. Wat is de volgende stap?

Indien je het product kan terugsturen onder de bovenstaande voorwaarden, gelieve ons een e-mail te sturen naar support@puffpuffpalace.com. Gelieve ons geen producten terug te sturen zonder ons eerst te hebben gecontacteerd via het genoemde e-mailadres. Van zodra je contact hebt gehad met ons team, krijg je instructies over hoe je het product kan terugsturen. Indien je product reeds beschadigd was wanneer je het ontving, sturen we je een nieuw product op van zodra we het kapotte product ontvangen hebben (of van zodra we dit product terug in voorraad hebben) en nadat ons team dit product geïnspecteerd heeft. Wanneer je een ongeopend en ongebruikt product binnen de 14 dagen terugstuurt, storten we je het bedrag van je bestelling terug.

  • Mijn product is defect en valt nog onder de garantie van het product. Wat nu?

Contacteer ons via e-mail op support@puffpuffpalace.com met een kleine beschrijving van het probleem en een foto indien mogelijk om ons duidelijk te maken wat er mis ging. Indien mogelijk wordt het product gerepareerd. Is dit niet mogelijk, dan ontvang je van ons een vervangtoestel.

  • Ik wil een terugbetaling.

Enkel nadat je voldoet aan de voorwaarden die hierboven beschreven staan, en nadat deze geïnspecteerd en bevestigd zijn door ons team, zullen wij een terugbetaling doorvoeren.

Opmerking:

De kosten die gepaard gaan met het terugzenden van het product dienen te worden betaald door de klant, tenzij het gaat om een beschadigd product dat onder garantie valt, of indien het product reeds defect was bij de aflevering.

Indien je nog verdere vragen hebt, kan je ons gerust een e-mail sturen naar support@puffpuffpalace.com